Online Marketing Strategy of an SME – Mgr. Trevor Žáček
Mgr. Trevor Žáček
Bachelor's thesis
Online Marketing Strategy of an SME
Strategie online marketingu malého podniku
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii online marketingu malého podniku, konkrétně společnosti T-Shock. Pozornost je věnována současné strategii online marketingu této společnosti, jejím slabinám, zjištění prostoru pro vylepšení a návrhům toho, jak současnou strategii vylepšit.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the online marketing strategy of an SME, namely the company T-shock. Attention has been paid to the current online marketing strategy of the company, its weak points, identification of space for improvement, and suggestions of how to improve the performance of the current strategy.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Dlabolová
- Oponent: Mikhail Serebriannikov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov