Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení – Eliška ZEMÁNKOVÁ
Eliška ZEMÁNKOVÁ
Diplomová práce
Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení
Labyrinth in the context of the development of graphomotor skills in pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické a je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se zabývá gramotností obecně a to především gramotností v předškolním věku. V druhé kapitole je popsána grafomotorika jako nedílná součást gramotnosti. Třetí a čtvrtá kapitola jsou …víceAbstract:
The diploma theses deals with the development of graphomotor skills in pupils with specific learning disabilities at the primary school. The thesis consist of two parts - theoretical and practical and is divided into five chapters. The first chapter deals with literacy in general, primarily with literacy in preschool age. In the second chapter graphootor skills are described as an integral part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMÁNKOVÁ, Eliška. \textit{Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/w81zdg/.
Jak správně citovat práci
ZEMÁNKOVÁ, Eliška. Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.
Petra PILÍKOVÁ -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Možnosti speciálně pedagogických intervencí u žáků se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností - dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie a syndromu ADHD
Jitka Vnoučková -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení ( dyslexie, dysgrafie, dysortografie )se zaměřením na mladší školní věk a problematika přechodu těchto dětí na vyšší stupeň
Lenka Čápová -
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku
Radka HUDEČKOVÁ -
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku
Jana CEJNKOVÁ -
Žák se specifickými poruchami učení v edukačním procesu Pozorování žáka se SPU zaměřené na reedukaci dyslexie a dysgrafie
Hana ŠEJNOHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva