Možnosti logopedické intervence v rámci jazykové a komunikační výchovy v 1. ročníku ZŠ – Mgr. Bc. Martina Kalousová
Mgr. Bc. Martina Kalousová
Diplomová práce
Možnosti logopedické intervence v rámci jazykové a komunikační výchovy v 1. ročníku ZŠ
Possibilities of Speach Therapy in Language - Teaching in the First Class of the Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi logopedické intervence v rámci jazykové a komunikační výchovy v 1. ročníku základní školy. V první kapitole charakterizuji termíny komunikace a jazyková výchova, věnuji se kvalitě komunikace a vlivům, které na ni působí. Zabývám se problematikou komunikace a rozvoje jazyka v rodině a komunikací ve škole. Druhá kapitola je věnovaná osobnosti žáka prvního ročníku …víceAbstract:
This diploma thesis deals with possibilities of speech therapy in language-education in the first class in the basic school. In the first chapter I describe terms of communication and language education, I attend to the quality of communication and effects which impact it. I deal with problems of communication and language development in family and with communication at school. Second chapter is about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fucgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová