Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů – Bc. Kateřina Samueliová, DiS.
Bc. Kateřina Samueliová, DiS.
Diplomová práce
Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů
Social marketing - content and specifics - analysis of conrete cases
Anotace:
Sociální marketing je v České Republice poměrně novým, ale stále se rozvíjejícím tématem. Cílem této práce je popsat jeho obsah a specifika, hlavní pojmy, definovat podstatu a také motiv užití sociálního marketingu. Práce se rovněž zabývá rozdílem mezi sociálním marketingem ziskových a neziskových organizací. V analytické části práce jsou podrobně popsány sociální programy pěti českých, nebo na českém …víceAbstract:
Social marketing in the Czech Republic is a relatively new, but still developing topic. The main goal of this work is to describe its contents and specifics, the main terms, define the essence and motive of the usage of social marketing. This work also deal with the difference between social marketing of profit and nonprofit organizations. In the analytical part of this work are in detail described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hthal/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická