Bc. Kateřina Samueliová, DiS.

Master's thesis

Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů

Social marketing - content and specifics - analysis of conrete cases
Abstract:
Sociální marketing je v České Republice poměrně novým, ale stále se rozvíjejícím tématem. Cílem této práce je popsat jeho obsah a specifika, hlavní pojmy, definovat podstatu a také motiv užití sociálního marketingu. Práce se rovněž zabývá rozdílem mezi sociálním marketingem ziskových a neziskových organizací. V analytické části práce jsou podrobně popsány sociální programy pěti českých, nebo na českém …more
Abstract:
Social marketing in the Czech Republic is a relatively new, but still developing topic. The main goal of this work is to describe its contents and specifics, the main terms, define the essence and motive of the usage of social marketing. This work also deal with the difference between social marketing of profit and nonprofit organizations. In the analytical part of this work are in detail described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní