Mgr. Michaela JIROVCOVÁ

Diplomová práce

Nadace Duhová energie

The Rainbow Power Foundation
Anotace:
Tato práce pojednává o firemní filantropii a jejím konkrétním výstupu. V teoretické části seznamuje čtenáři, co to je firemní filantropie, proč by firmy měly chovat odpovědně, jaké jsou nástroje firemní filantropie. Vysvětluje i rozdíly mezi dárcovstvím, sponzoringem a reklamou. Dále se zabývá i společenskou odpovědností firem. Krátce také pojednává o postoji médií k firemnímu dárcovství a o možnosti …více
Abstract:
This work deals with corporate citizenship and its specific output. In the theoretical part the readers are acquainted with the meaning of corporate citizenship, why companies should behave responsibly and what are the tools of corporate citizenship. The work also explains the differences in donorship, sponsoring and advertising. Further on it is concerned with corporate social responsibility. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2766

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIROVCOVÁ, Michaela. Nadace Duhová energie. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.