Učíme se hrou aneb Kreativní využití digitálních technologií ve výuce – Alexandr ŠTURMAN
Alexandr ŠTURMAN
Bakalářská práce
Učíme se hrou aneb Kreativní využití digitálních technologií ve výuce
Learning through play - Creative use of digital technologies in education
Anotace:
V dnešní době jsou digitální technologie součástí našeho každodenního života, neboť nás obklopuje digitální prostředí. Na učitele jsou kladeny vysoké požadavky, aby zařazovali digitální technologie do vzdělávání, které vycházejí ze strategických dokumentů. Učitel by měl aktivizovat žáky, aby byli schopni kreativně využívat digitální technologie. Téma své bakalářské práce jsem si zvolil proto, abych …víceAbstract:
In today's world, digital technology is a part of our everyday lives as we are surrounded by a digital environment. There are high demands on teacher to apply digital technology in education based on strategic documents. To encourage students to use digital technologies creatively, teachers should implement active learning strategies. I chose the topic of my bachelor's thesis to deepen my knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Kiliánová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURMAN, Alexandr. Učíme se hrou aneb Kreativní využití digitálních technologií ve výuce. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Anglický jazyk (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška