Tatyana Khvan

Bachelor's thesis

The role of new media in modern marketing communications

The role of new media in modern marketing communications
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Role nových médií v moderní marketingové komunikaci“ je věnována různým způsobům využití médií v marketingu v různých zemích a společnostech. Tato práce obsahuje teoretickou část, která pokrývá základní definice marketingu, marketingové komunikace a také kontrasty mezi starými a novými médii a typy nových médií. Následuje praktická část, jejímž cílem je blíže přiblížit nová …more
Abstract:
Bachelor thesis on topic “The role of new media in a modern marketing communication” is dedicated to different methods of media usage in marketing in different countries and companies. This thesis includes a theoretical part that covers essential definitions of marketing, marketing communication, as well as the contrasts between old and new media and types of new media. Following, the practical part …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní