Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku – Jiří Hadžiosmanovič
Jiří Hadžiosmanovič
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Customer satisfaction evaluation in a selected manufacturing company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit spokojenost vybraného segmentu zákazníků podniku z oboru pivovarnictví a na základě těchto výsledků navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části je přiblížena problematika marketingu vztahů se zákazníky, retence, zákaznické spokojenosti, marketingového mixu a výzkumu. V experimentální části je charakterizována …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the satisfaction of a selected segment of customers in the brewing business and on the basis of these results to propose appropriate recommendations to increase satisfaction of customers. The theoretical part is focused on marketing of customer relations, retention, customer satisfaction, marketing mix and research. There is a Pivovary Staropramen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ja59b/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Daniela Červenclová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HADŽIOSMANOVIČ, Jiří. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/wazego/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović