Bc. Natálie Kotková

Bachelor's thesis

Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business

The Blog as a Mean of Marketing Communication in Fashion Business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním využívání blogu jako prostředku marketingové komunikace. Problematika je zaměřena na módní odvětví a on-line prostředí. V práci jsou analyzovány nástroje marketingové komunikace používané na blozích, kdy je vypracována analýza konkrétního blogu autorky práce. Dále je obsah práce zaměřen na marketingové využívání daného blogu on-line obchodem s módou. Zjišťovány …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on examining the blog as a tool of marketing communication. It specifies its matter in the fashion business and on-line environment. In the thesis there are analysed tools of marketing communication which are used on the blogs. Subsequently, there is the execution of a descriptive analysis of a chosen blog. Furthermore, the thesis is focused on the description of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2017
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní