Analýza marketingové komunikace e-shopu na trhu plaveckých potřeb – Michael Mrůzek
Michael Mrůzek
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace e-shopu na trhu plaveckých potřeb
Marketing Communication Analysis of an E-shop on the Swimming Equipment Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout nový komunikační mix pro e-shop ForSwim působící na trhu plaveckých potřeb. V první části práce je charakterizována společnost ForSwim spolu s jejím marketingovým prostředím a teoretická východiska marketingové komunikace. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spolu s analýzou dosažených výsledků. Poslední část je zaměřena na podání návrhů inovací …víceAbstract:
The aim of this thesis was to design marketing communications liability e-shop ForSwim, which works on the Swimming Equipment Market. In the first part charakteristic of e-shop ForSwim (together with its enviroment) and theoretical basis of marketing communications are presented. The second part includes practical marketing research and analysis of results. The last part is focused on innovation proposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107184
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová