Marketingová situační analýza podniku GST, s.r.o – Bc. Sandra Tomková
Bc. Sandra Tomková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza podniku GST, s.r.o
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové situační analýzy podniku GST s.r.o., která sídlí v Českých Budějovicích. Cíl bakalářské práce spočívá v určení vnějších a vnitřních vlivů, které působí na daný podnik. Ze získaných výsledků jednotlivých analýz (např.: analýza konkurentů, SPACE analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza) lze určit pozici firmy na trhu. V závěru bakalářské práce vyhodnotím …moreAbstract:
This thesis deals with the theme of the marketing situation analysis of GST Ltd. company, located in the České Budějovice. Objective thesis is to determine the internal and external influences that affect the business. The obtained results of analysis (eg analysis of competitors, analysis of the SPACE, Porter five forces, and SWOT analysis) can identify the company's position in the market. The concluding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ug89m/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Gabriela Mádlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
The effect of internal audit department on company financial performance: Evidence from Ghana
Priscilla Aninwaa Ennin -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková