Bc. Veronika Pastorková

Diplomová práce

Stravovací návyky dětí v mateřské škole jako součást utváření zdravého životního stylu

Eating Habits of Children in a Nursery School as Part of Healthy Lifestyle Development
Anotace:
V diplomové práci se věnuji stravovacím návykům dětí předškolního věku a jejich postojům a názorům ke zdravému životnímu stylu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje teoretická východiska zkoumané problematiky a definuje základní pojmy z oblasti zdravého životního stylu, výchovy dětí ke stravování v rodině a mateřské škole, vývoji dítěte předškolního věku. Praktická …více
Abstract:
In my thesis I deal with eating habits of preschool children and their attitudes and opinions towards a healthy lifestyle. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the theoretical basis of the issues examined and defines the basic concepts of healthy living, raising children to the proper nutrition in the family and kindergarten, preschool child development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pastorková, Veronika. Stravovací návyky dětí v mateřské škole jako součást utváření zdravého životního stylu. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika