Petr Trung Luong

Master's thesis

Search Marketing Visibility Strategy of iPrice

Search marketing visibility strategie společnosti iPrice
Abstract:
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které ovlivňují návštěvnost internetových stránek společnosti iPrice na základě kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Společnost iPrice se soustředí na porovnávání cen v regionu jihovýchodní Asie. V teoretické částí této práce se autor zabývá tématikou optimalizace pro vyhledavače (SEO), jejím vývojem a SEO nástroji, které jsou využívány …more
Abstract:
The goal of this Master’s Thesis is to understand the marketing strategy of a South East Asian meta-search aggregator iPrice and specifically to identify and evaluate the impactful factors influencing online traffic. The first part of the thesis introduces the current digital marketing strategy of the company from a theoretical perspective. This will include the topics of search engine optimization …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Matteo Sutto

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73798