Search Marketing Visibility Strategy of iPrice – Petr Trung Luong
Petr Trung Luong
Master's thesis
Search Marketing Visibility Strategy of iPrice
Search marketing visibility strategie společnosti iPrice
Abstract:
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které ovlivňují návštěvnost internetových stránek společnosti iPrice na základě kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Společnost iPrice se soustředí na porovnávání cen v regionu jihovýchodní Asie. V teoretické částí této práce se autor zabývá tématikou optimalizace pro vyhledavače (SEO), jejím vývojem a SEO nástroji, které jsou využívány …moreAbstract:
The goal of this Master’s Thesis is to understand the marketing strategy of a South East Asian meta-search aggregator iPrice and specifically to identify and evaluate the impactful factors influencing online traffic. The first part of the thesis introduces the current digital marketing strategy of the company from a theoretical perspective. This will include the topics of search engine optimization …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73798
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Matteo Sutto
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová