Dominika Dostálková

Bakalářská práce

Marketingové výdaje v období ekonomické krize a po ní

Marketing costs in a period of economic crisis and after it
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá změny marketingových výdajů v závislosti na fázích hospodářského cyklu. Především strategii společností, které se ocitly v období hospodářské krize mezi roky 2008-2013. Práce si klade za cíl zjistit, jak se měnily právě investice do marketingu českých firem v tomto období. Teoretická část se věnuje hospodářskému cyklu, marketingu v době krize a marketingovému prostředí …více
Abstract:
This bachelor´s thesis analyses changes in marketing costs depending on the stages of the business cycle. Especially a strategy of firms, which have to face an economic crisis in the years 2008-2013. Thesis sets a target how changed the investments of Czech companies to marketing in the period of crisis. Theoretical part engages in economic cycle, marketing environment and marketing in the period of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Stanislav Brázdil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70121