Marketingové výdaje v období ekonomické krize a po ní – Dominika Dostálková
Dominika Dostálková
Bakalářská práce
Marketingové výdaje v období ekonomické krize a po ní
Marketing costs in a period of economic crisis and after it
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá změny marketingových výdajů v závislosti na fázích hospodářského cyklu. Především strategii společností, které se ocitly v období hospodářské krize mezi roky 2008-2013. Práce si klade za cíl zjistit, jak se měnily právě investice do marketingu českých firem v tomto období. Teoretická část se věnuje hospodářskému cyklu, marketingu v době krize a marketingovému prostředí …víceAbstract:
This bachelor´s thesis analyses changes in marketing costs depending on the stages of the business cycle. Especially a strategy of firms, which have to face an economic crisis in the years 2008-2013. Thesis sets a target how changed the investments of Czech companies to marketing in the period of crisis. Theoretical part engages in economic cycle, marketing environment and marketing in the period of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Stanislav Brázdil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Vliv exogenních šoků na hospodářský cyklus
Jakub Rind -
Vliv fiskální politiky na hospodářský cyklus: Aplikace na vybranou ekonomiku
Eliška Komárková