Bc. Štěpán Kadlec

Diplomová práce

Produkt placement jako nová forma komerční komunikace

Product placement as a new form of commercial communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá v českém prostředí novým nástrojem komerční komunikace, product placementem. Pokouší se nástroj nejen charakterizovat, ale také zařadit mezi ostatní nástroje marketingového mixu. Dále má práce posoudit efektivnost nástroje a zhodnotit kvalitu práce s tímto nástrojem na domácím trhu.
Abstract:
This diploma is focused on new tool of commercial communication, product placement č. which is new in the Czech Republic. Diploma is trying to describe this tool and place it among others tools of marketing communication mix. As next aim, this work is judging effectiveness of product placement and valorizes quality of treatment in Czech audiovisual production.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní