Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Renata Pithardová
Bc. Renata Pithardová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé nástroje podpory prodeje a jejich využití. Praktická část je zaměřena na popis internetového obchodu Přilep Se, tvorbu anketního dotazníku a vytvoření inovativního modelu podpory prodeje s cílem zvýšení zájmu zákazníků …moreAbstract:
The subject matter of the Bachelor Thesis is sales support using tools of marketing communication. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on individual tools of sales support and their use. The practical part is focused on the description of the internet store Přilep Se, creating and inquiry questionnaire and creating and innovative sales support …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vxtm7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl