Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Rudolf Kováč
Bc. Rudolf Kováč
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour analysis
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tržní segmentací a chováním zákazníka. Teoretická část je zaměřená na objasnění základních pojmů jako je segment, segmentace, targeting, positioning. Dále popisuje také úrovně segmentace trhu, její fáze či segmentační kritéria. Práce se zabývá také analýzou zákaznického chování a faktory, které toto chování ovlivňují. Praktická část se zaměřuje na trh s elektřinou, jsou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with market segmentation and customer behaviour. The theoretical part is devoted to the explanation of basic concepts such as segment, segmentation, targeting, positioning. It also describes the levels of market segmentation, its phases and segmentation criteria. The work also deals with the analysis of consumer behaviour and the factors that influence this behavior. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ai0eo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková