Vizuální styl státních institucí na příkladu Ministerstva práce a sociálních věcí – Zuzana Čápová
Zuzana Čápová
Master's thesis
Vizuální styl státních institucí na příkladu Ministerstva práce a sociálních věcí
Corporate identity of government institutions exemplified by Ministry of Labour and Social Affairs of the Czech republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a firemní image neboli jednotným vizuálním stylem. Z hlediska teorie grafického designu je kladen důraz na logo, barevnost, vhodné použití tvarů, typografii a kompozici. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány při analýze a zhodnocení vizuálního stylu všech českých ministerstev, práce obsahuje také několik doporučení a návrhů na zlepšení …moreAbstract:
The thesis deals with corporate identity, corporate design and corporate image of the Czech government institutions. Special attention is paid to logo, using colours or shapes, typography and composition in terms of theory of graphic design and comparision of foreign examples. In its conclusion the thesis presents graphic manual of a government corporate identity as a proposal to the future.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69694
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Veronika Souralová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Srovnání přístupů Ministerstva práce a sociálních věcí a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ke zřizování a provozu zařízení pro děti
Jana HÁNOVÁ -
Srovnání vzniku a počátečního vývoje společnosti Fatra a.s. Napajedla a společnosti Optimit Odry a.s., pobočný závod v Zubří, v druhé polovině třicátých let 20. století
Lenka Hutyrová -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Miroslav Nečas -
Corporate identity
Kateřina Pažoutová