Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19 – Kyryl Tereshchenko
Kyryl Tereshchenko
Bachelor's thesis
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Obchodní strategie poskytovatele ubytování na evropském trhu a jeho reakce na COVID-19
Anotácia:
Cílem této práce je provést analýzu obchodní strategie jednoho z poskytovatelů ubytování na evropském trhu. Analýza je založena na externím a interním prostředí společnosti, která působí jako správce pronájmu nemovitostí. V teoretické části jsou představeny základní teoretické principy i nástroje týkající se obchodní strategie, které jsou následně implementovány v praktické části. Externí prostředí …viacAbstract:
The aim of this work is to carry out analysis of the business strategy of an accommodation provider in the European market, which is based on external and internal environment of a company that operates as a rental property manager. Basic theoretical background regarding business strategy and tools for its analysis are introduced in the theoretical part and then are implemented in the practical part …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova