Využití internetových sociálních medií v Public Relations – Lukáš GOMBÍK
Lukáš GOMBÍK
Master's thesis
Využití internetových sociálních medií v Public Relations
Taking advantage of internet social media in Public Relations
Abstract:
Diplomová práce "Využití internetových sociálních médií v Public Relations" je zaměřena na sociální média a možnosti jejich využití pro propagaci Public Relations aktivit. Cílem práce je vytvoření návrhu ucelené public relations strategie, která využívá sociální média pro komunikaci s širší veřejností. Nejprve byla vypracována SWOT analýza zkoumající podmínky ovlivňující strategii a její použití pro …moreAbstract:
The diploma thesis "Taking advantage of internet social media in Public Relations" is focused on social media and the opportunity of their usage for promotion Public Relations activities. The target of the thesis is creation of the concept of the whole public relations strategy, which is to use social media for communication with the general public. First was worked up the SWOT analysis which included …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOMBÍK, Lukáš. \textit{Využití internetových sociálních medií v Public Relations}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/wjztxj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GOMBÍK, Lukáš. Využití internetových sociálních medií v Public Relations. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda