Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy – Bc. Mikuláš Hrubý
Bc. Mikuláš Hrubý
Diplomová práce
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Effectivness and integration of online marketing within company
Anotace:
Diplomová práce „Efektivita a integrace online marketingu v rámci vybrané firmy“ navazuje na předchozí výzkum v oblasti online marketingu malých firem a je motivována autorovou zkušeností a studiem v oblasti marketingu. Práce si klade za cíl provést ověření efektivity a integrace online marketingu ve vybrané firmě Engel und Völkers, německé realitní kanceláři, a poskytnout doporučení pro zlepšení marketingové …víceAbstract:
The thesis titled "Efficiency and integration of online marketing within a selected company" builds upon previous research on online marketing in small businesses and is motivated by the author's experience and studies in marketing. The aim of the thesis is to verify the effectiveness and integration of online marketing within the selected company, Engel und Völkers, a German real estate agency, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oc5h5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Integrace e-shopu do činnosti obchodního podniku
Marek Machulda -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová