Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy – Bc. Mikuláš Hrubý
Bc. Mikuláš Hrubý
Master's thesis
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Effectivness and integration of online marketing within company
Abstract:
Diplomová práce „Efektivita a integrace online marketingu v rámci vybrané firmy“ navazuje na předchozí výzkum v oblasti online marketingu malých firem a je motivována autorovou zkušeností a studiem v oblasti marketingu. Práce si klade za cíl provést ověření efektivity a integrace online marketingu ve vybrané firmě Engel und Völkers, německé realitní kanceláři, a poskytnout doporučení pro zlepšení marketingové …moreAbstract:
The thesis titled "Efficiency and integration of online marketing within a selected company" builds upon previous research on online marketing in small businesses and is motivated by the author's experience and studies in marketing. The aim of the thesis is to verify the effectiveness and integration of online marketing within the selected company, Engel und Völkers, a German real estate agency, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oc5h5/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Reader: Ph.D. Kristina Lenkova
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Integrace e-shopu do činnosti obchodního podniku
Marek Machulda -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová