Řízení vztahu se zákazníkem ve vybraném subjektu – Bc. Eliška Talafousová
Bc. Eliška Talafousová
Bakalářská práce
Řízení vztahu se zákazníkem ve vybraném subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce je na téma Řízení vztahů se zákazníkem ve vybraném subjektu. Teoretická část je zaměřena na řízení vztahů se zákazníkem a další část, která se zaměřuje na zákazníka a jeho následnou péči. V této části je zahrnuto: zákazník jako takový, péče o zákazníka, věrnost zákazníka a chování zákazníka. V praktické části jsou použity metody, díky kterým lze analyzovat řízení vztahů se zákazníkem …víceAbstract:
This thesis is on the topic of customer relationship management in the selected entity. The theoretical part is focused on customer relationship management, and the other part, which focuses on the customer and his aftercare. This section is included such as customer, customer care, customer loyalty and customer behavior. In the practical part of the methods are used that make it analyze management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pvsxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Milena Zimmermannová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane