Bc. Eliška Talafousová

Bakalářská práce

Řízení vztahu se zákazníkem ve vybraném subjektu

Anotace:
Tato bakalářská práce je na téma Řízení vztahů se zákazníkem ve vybraném subjektu. Teoretická část je zaměřena na řízení vztahů se zákazníkem a další část, která se zaměřuje na zákazníka a jeho následnou péči. V této části je zahrnuto: zákazník jako takový, péče o zákazníka, věrnost zákazníka a chování zákazníka. V praktické části jsou použity metody, díky kterým lze analyzovat řízení vztahů se zákazníkem …více
Abstract:
This thesis is on the topic of customer relationship management in the selected entity. The theoretical part is focused on customer relationship management, and the other part, which focuses on the customer and his aftercare. This section is included such as customer, customer care, customer loyalty and customer behavior. In the practical part of the methods are used that make it analyze management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Milena Zimmermannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma