Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy – Anna Suchardová
Anna Suchardová
Bakalářská práce
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Fair trades as marketing communication of a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o veletržní prezentaci z pohledu vystavovatele. V teoretické části jsou zpracovány odborné literární prameny obsahující problematiku firemního trhu, rozmanitá specifika veletrhů a výstav a způsoby hodnocení jejich efektivity. Praktická část práce se soustředí na aplikaci poznatků získaných v teoretické části a jejich následnou aplikaci na konkrétní firmě HARTING, s.r …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the fair presentation from the perspective of the exhibitor. In the theoretical part are elaborated specialized literary sources containing the issues of the company market, various specifics of trade fairs and exhibitions and ways of assessing their effectiveness. The practical part of the thesis focuses on the application of the knowledge gained in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petr Zajíc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73800
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva