Anna Suchardová

Bakalářská práce

Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy

Fair trades as marketing communication of a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o veletržní prezentaci z pohledu vystavovatele. V teoretické části jsou zpracovány odborné literární prameny obsahující problematiku firemního trhu, rozmanitá specifika veletrhů a výstav a způsoby hodnocení jejich efektivity. Praktická část práce se soustředí na aplikaci poznatků získaných v teoretické části a jejich následnou aplikaci na konkrétní firmě HARTING, s.r …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the fair presentation from the perspective of the exhibitor. In the theoretical part are elaborated specialized literary sources containing the issues of the company market, various specifics of trade fairs and exhibitions and ways of assessing their effectiveness. The practical part of the thesis focuses on the application of the knowledge gained in the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petr Zajíc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73800