Šárka HRUBANOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate Design měst ČR.
Corporate Design cities of Czech Republic.
Abstract:
Corporate Identity a její jednotlivé složky. Historické prameny jako prazáklad jednotného vizuálního stylu. Design manuál a jeho využití v praxi. Historie a současnost vybraných Corporate Design měst a obcí v České republice. Porovnání několika CD měst, rozbor funkčnosti jednotlivých logotypů měst.Abstract:
Corporate Identity and its separate sections. Historical roots as base Corporate Design. Design manual and its practically use. History and present some CD of towns in Czech republic. Confrontation some town CD, analysis of functionality town logos.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
13105
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRUBANOVÁ, Šárka. Corporate Design měst ČR. . Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc