Šárka HRUBANOVÁ

Bachelor's thesis

Corporate Design měst ČR.

Corporate Design cities of Czech Republic.
Abstract:
Corporate Identity a její jednotlivé složky. Historické prameny jako prazáklad jednotného vizuálního stylu. Design manuál a jeho využití v praxi. Historie a současnost vybraných Corporate Design měst a obcí v České republice. Porovnání několika CD měst, rozbor funkčnosti jednotlivých logotypů měst.
Abstract:
Corporate Identity and its separate sections. Historical roots as base Corporate Design. Design manual and its practically use. History and present some CD of towns in Czech republic. Confrontation some town CD, analysis of functionality town logos.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 13105

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRUBANOVÁ, Šárka. Corporate Design měst ČR. . Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.