Šárka HRUBANOVÁ

Bachelor's thesis

Corporate Design měst ČR.

Corporate Design cities of Czech Republic.
Anotácia:
Corporate Identity a její jednotlivé složky. Historické prameny jako prazáklad jednotného vizuálního stylu. Design manuál a jeho využití v praxi. Historie a současnost vybraných Corporate Design měst a obcí v České republice. Porovnání několika CD měst, rozbor funkčnosti jednotlivých logotypů měst.
Abstract:
Corporate Identity and its separate sections. Historical roots as base Corporate Design. Design manual and its practically use. History and present some CD of towns in Czech republic. Confrontation some town CD, analysis of functionality town logos.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 13105

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUBANOVÁ, Šárka. Corporate Design měst ČR. . Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.