Šárka HRUBANOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate Design měst ČR.
Corporate Design cities of Czech Republic.
Anotácia:
Corporate Identity a její jednotlivé složky. Historické prameny jako prazáklad jednotného vizuálního stylu. Design manuál a jeho využití v praxi. Historie a současnost vybraných Corporate Design měst a obcí v České republice. Porovnání několika CD měst, rozbor funkčnosti jednotlivých logotypů měst.Abstract:
Corporate Identity and its separate sections. Historical roots as base Corporate Design. Design manual and its practically use. History and present some CD of towns in Czech republic. Confrontation some town CD, analysis of functionality town logos.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
13105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBANOVÁ, Šárka. Corporate Design měst ČR. . Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Fine arts / Multimedia and design
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc