Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku – Van Anh Do
Van Anh Do
Bachelor's thesis
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Marketing strategy of the newly establishing food truck
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii nově vznikajícího food trucku, který bude nabízet bubble tea jako hlavní sortiment. Marketing je důležitou oblastí každého podnikání a má vliv na celé dění podniku. Cílem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro nově vznikající food truck na základě provedených analýz trhu a prostředí podniku. Návrh je postaven na výsledcích z …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of a newly establishing food truck, which will offer bubble tea as the main assortment. Marketing is an important area of every business and affects the whole event. The aim of this bachelor's thesis is to create a marketing strategy for a newly emerging food truck based on market and business environment analysis. The proposal is based on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova