Návrh obchodní strategie pro firmu Bioprodukt JT, s. r. o. – Zuzana Urbanová
Zuzana Urbanová
Bachelor's thesis
Návrh obchodní strategie pro firmu Bioprodukt JT, s. r. o.
Proposal of business strategy for Bioprodukt JT, s. r. o.
Abstract:
Urbanová, Z. Návrh obchodní strategie pro firmu Bioprodukt JT, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Cílem bakalářské práce je návrh obchodní strategie pro prodej nového produktu „Jablečné kuličky“, který se po jeho uvedení na trh neuchytil. Návrh obsahuje doporučení v oblasti marketingu a dodatečných služeb, které povedou ke zvýšení poptávky po produktu. V literární rešerši …moreAbstract:
Urbanová, Z. Proposal of business strategy for Bioprodukt JT, s. r. o. Bachelo Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The aim of the bachelor's thesis is to pro-pose a business strategy for the sale of a new product, Apple Balls. The proposal will include marketing and additional service recommendations to increase de-mand for the product. The thesis uses environmental analysis to understand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Reader: Jan Trutna, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh obchodní strategie pro firmu Bioprodukt JT, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/wnlp70/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova