Žofie Dvorská

Diplomová práce

Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví

Use of Sports Sponsorship in Marketing Communications of Companies from Sensitive Sectors
Anotace:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem, s důrazem na odpovědnost firem z citlivých odvětví, konkrétně herního průmyslu. Tento problém je rozkrýván postupně z hlediska sportu, sportovního marketingu, sportovního sponzoringu pomocí rešerší odborné literatury z mnoha českých i zahraničních zdrojů. Na základě managementu vztahů se stakeholdery a pohledem společenské odpovědnosti firem popisuje …více
Abstract:
This thesis deals with a company social responsibility with a focus on companies in sensitive industry such as gambling. The issue is described in regards of sport and its marketing and sponsoring activities. All by using the technical literature from Czech and foreign sources. Based on the relationship with stakeholders and through company social responsibility it describes economical, social and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní