Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví – Žofie Dvorská
Žofie Dvorská
Master's thesis
Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví
Use of Sports Sponsorship in Marketing Communications of Companies from Sensitive Sectors
Abstract:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem, s důrazem na odpovědnost firem z citlivých odvětví, konkrétně herního průmyslu. Tento problém je rozkrýván postupně z hlediska sportu, sportovního marketingu, sportovního sponzoringu pomocí rešerší odborné literatury z mnoha českých i zahraničních zdrojů. Na základě managementu vztahů se stakeholdery a pohledem společenské odpovědnosti firem popisuje …moreAbstract:
This thesis deals with a company social responsibility with a focus on companies in sensitive industry such as gambling. The issue is described in regards of sport and its marketing and sponsoring activities. All by using the technical literature from Czech and foreign sources. Based on the relationship with stakeholders and through company social responsibility it describes economical, social and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/izg8s/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVORSKÁ, Žofie. \textit{Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wo1sy6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická