Žofie Dvorská

Master's thesis

Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví

Use of Sports Sponsorship in Marketing Communications of Companies from Sensitive Sectors
Abstract:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem, s důrazem na odpovědnost firem z citlivých odvětví, konkrétně herního průmyslu. Tento problém je rozkrýván postupně z hlediska sportu, sportovního marketingu, sportovního sponzoringu pomocí rešerší odborné literatury z mnoha českých i zahraničních zdrojů. Na základě managementu vztahů se stakeholdery a pohledem společenské odpovědnosti firem popisuje …more
Abstract:
This thesis deals with a company social responsibility with a focus on companies in sensitive industry such as gambling. The issue is described in regards of sport and its marketing and sponsoring activities. All by using the technical literature from Czech and foreign sources. Based on the relationship with stakeholders and through company social responsibility it describes economical, social and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní