Bc. Šárka Jodlová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie reklamní agentury

Analysis of the Advertising Agency‘s Marketing Strategy
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je vypracovat analýzu marketingové strategie podnikatelského subjektu. Zvoleným podnikatelským subjektem je reklamní agentura, která by měla být, již z podstaty své podnikatelské činnosti, vzorem nastavení vhodného marketingu a jeho nástrojů. Protože moderní marketing v současnosti znamená také využití nástrojů digitálního marketingu, na který v práci kladu důraz. V teoretické …more
Abstract:
The aim of this bachelor theses is to develop an analysis of marketing strategy of the business entity. The chosen business entity is an advertising agency, which should, from the essence of its business activity, be a model of setting up appropriate marketing and its tools. Because today modern marketing also means the use of digital marketing tools, which I put emphasis. The theoretical part describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní