Analýza marketingové strategie reklamní agentury – Bc. Šárka Jodlová
Bc. Šárka Jodlová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Analysis of the Advertising Agency‘s Marketing Strategy
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je vypracovat analýzu marketingové strategie podnikatelského subjektu. Zvoleným podnikatelským subjektem je reklamní agentura, která by měla být, již z podstaty své podnikatelské činnosti, vzorem nastavení vhodného marketingu a jeho nástrojů. Protože moderní marketing v současnosti znamená také využití nástrojů digitálního marketingu, na který v práci kladu důraz. V teoretické …moreAbstract:
The aim of this bachelor theses is to develop an analysis of marketing strategy of the business entity. The chosen business entity is an advertising agency, which should, from the essence of its business activity, be a model of setting up appropriate marketing and its tools. Because today modern marketing also means the use of digital marketing tools, which I put emphasis. The theoretical part describes …moreKeywords
Digitální marketing PESTE analýza podnik v oblasti služeb Portrova analýza pěti sil reklamní agentura strategický marketing SWOT analýza tradiční marketing Advertising Agency Digital Marketing PESTE Analysis Porter’s Five Forces Analysis Service Company Strategic Marketing SWOT Analysis Traditional Marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cktgo/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova