Analýza marketingové strategie reklamní agentury – Bc. Šárka Jodlová
Bc. Šárka Jodlová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Analysis of the Advertising Agency‘s Marketing Strategy
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vypracovat analýzu marketingové strategie podnikatelského subjektu. Zvoleným podnikatelským subjektem je reklamní agentura, která by měla být, již z podstaty své podnikatelské činnosti, vzorem nastavení vhodného marketingu a jeho nástrojů. Protože moderní marketing v současnosti znamená také využití nástrojů digitálního marketingu, na který v práci kladu důraz. V teoretické …víceAbstract:
The aim of this bachelor theses is to develop an analysis of marketing strategy of the business entity. The chosen business entity is an advertising agency, which should, from the essence of its business activity, be a model of setting up appropriate marketing and its tools. Because today modern marketing also means the use of digital marketing tools, which I put emphasis. The theoretical part describes …víceKlíčová slova
Digitální marketing PESTE analýza podnik v oblasti služeb Portrova analýza pěti sil reklamní agentura strategický marketing SWOT analýza tradiční marketing Advertising Agency Digital Marketing PESTE Analysis Porter’s Five Forces Analysis Service Company Strategic Marketing SWOT Analysis Traditional Marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cktgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova