Šárka Stejskalová

Diplomová práce

Corporate identity v MSP

Corporate identity in SME
Anotace:
Cílem práce je vytvoření corporate identity (CI) v konkrétním málém podniku - VŠ LIGA, o.s.. V teoretické části je především vysvětleno, co je to CI, z jakých prvků se skládá (firemní komunikace, kulutura a design) a v čem je tato koncepce významná. V praktické části je analyzován současný stav CI ve zkoumaném podniku. Na základě toho jsou identifikovány oblasti, kde je nutné provést změny. Zároveň …více
Abstract:
The objective of this thesis is to create a corporate identity (CI) in a partical company (SME) called "VŠ LIGA, o.s.". Theoretic part is dedicated to explanation of the CI conception, of its basic parts (corporate culture, communications and design) and its importance. Practical part analizes current situation of CI in the company. Based on this analysis there were identified issues to be solved. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: Ivana Svobodová
  • Oponent: Tomáš Reinbergr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14661