Barbora Dembická

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu

Marketing and communication strategy of Rossmann on the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií s důrazem na komunikační strategii společnosti Rossmann na českém trhu. Jejím cílem je kriticky zhodnotit obě zmíněné strategie a navrhnout doporučení na jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, teoretickou a praktickou. Praktická část má formu případové studie, na jejímž konci je SWOT analýza výsledků výzkumu.
Abstract:
The bachelor thesis deal with marketing strategy focused mainly on marketing communication of the company Rossmann drogerie on the Czech market. The aim of the thesis is to critically evaluate those strategies and propose recommendations for its improvement. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Practical part has a form of a case study which is concluded by SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82441