Analýza komunikační kampaně podniku – Bc. Tomáš Hajný
Bc. Tomáš Hajný
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analyzování současné komunikační kampaně zvoleného podniku. Následně jsou navržena opatření a doporučení vedoucí k odstranění zjištěných nedostatků kampaně. Teoretická část práce slouží jako opora pro část praktickou a je věnována marketingové komunikaci a její roli, procesu plánování efektivní komunikační kampaně a také jejímu vyhodnocování …víceAbstract:
The subject of the thesis entitled „Analysis of communication campaign“ is to analyze current communication campaign of the selected company. Subsequently, actions and recommendations leading to elimination of discovered deficiencies of the campaign are proposed. The theoretical part is designed as a support for the practical part and is devoted to marketing communication and its role and also its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bcs82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová