Bc. Tomáš Hajný

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analyzování současné komunikační kampaně zvoleného podniku. Následně jsou navržena opatření a doporučení vedoucí k odstranění zjištěných nedostatků kampaně. Teoretická část práce slouží jako opora pro část praktickou a je věnována marketingové komunikaci a její roli, procesu plánování efektivní komunikační kampaně a také jejímu vyhodnocování …více
Abstract:
The subject of the thesis entitled „Analysis of communication campaign“ is to analyze current communication campaign of the selected company. Subsequently, actions and recommendations leading to elimination of discovered deficiencies of the campaign are proposed. The theoretical part is designed as a support for the practical part and is devoted to marketing communication and its role and also its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management