Ing. Michal Plaček

Bachelor's thesis

Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce

Customer Relationship Management in individuals segments in the banking institution
Abstract:
Záměr této bakalářské práce je v teoretické části shrnout základní definice, zásady a metody ŘVZ. V aplikační praktické části pak seznámit čtenáře s postupy a výsledky Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech XY banky, a.s. Díky provedené dotazníkové metodě jsme se dozvěděli, jak korporátní zákazníci, včetně klientů ze segmentu Občané a Podnikatelé svou banku vnímají a jak jí důvěřují. …more
Abstract:
The aim of this work is to summarize the basic theoretical information, principles and methods of “CRM” in the first section, and the procedures and results of Customer Relationship Management in the particular segments of the XY Bank A.S. in the practical part. Due to the questionnaire method, this thesis has discovered how certain corporate clients, detail clients and small business clients perceive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní