Ing. Ladislav Čáp

Master's thesis

Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu

Marketing research and its practical use in selected business company
Abstract:
Diplomová práce na téma „Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu“ je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněna základní východiska marketingového výzkumu za použití převážně doporučené literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy marketingového výzkumu, jeho význam a možnosti využití. Dále je zde popsán …more
Abstract:
This diploma thesis on theme „Marketing research and its practical use in selelcted business company“ consists of two main parts, one of them is the theoretical analysis of the problems of the marketing research and the second part, as the practical one, describes some possible practical using of the markekting research. The subjekt of the theoretical part is the outline of basic characteristic of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Vaškovic

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní