Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu – Ing. Ladislav Čáp
Ing. Ladislav Čáp
Master's thesis
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Marketing research and its practical use in selected business company
Abstract:
Diplomová práce na téma „Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu“ je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněna základní východiska marketingového výzkumu za použití převážně doporučené literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy marketingového výzkumu, jeho význam a možnosti využití. Dále je zde popsán …moreAbstract:
This diploma thesis on theme „Marketing research and its practical use in selelcted business company“ consists of two main parts, one of them is the theoretical analysis of the problems of the marketing research and the second part, as the practical one, describes some possible practical using of the markekting research. The subjekt of the theoretical part is the outline of basic characteristic of …moreKeywords
marketingový výzkum průzkum trhu segmentace trhu proces marketingového výzkumu dotazníky – dotazování analýza spokojenosti zákazníka výrobkový výzkum cenový výzkum výzkum distribuce výzkum marketingové komunikace marketing research market research market segmentation marketing research process questionnaires – questionnings customers satisfaction analysis product research price research distribution channels research marketing communications research
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ajr56/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
- Reader: Ing. Petr Vaškovic
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Jan KOŽUŠNÍK -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ