Mgr. Andrea Pozdníčková

Bakalářská práce

Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií.

English language and specific learning difficulties. Case study of a student with dyslexia.
Abstract:
This bachelor thesis deals with implementation of individualised methods and aids to teaching English as a foreign language to a primary school student with dyslexia. The theoretical part of the thesis focuses on terminological issues, characteristics and causes along with deficits associated with dyslexia. This part further highlights the effects of dyslexia on the learning of English and principles …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá implementací individualizovaných metod a pomůcek ve výuce anglického jazyka u žáka s dyslexií na prvním stupni základní školy. Teoretická část charakterizuje dyslexii a zaměřuje se na terminologii, příčiny a deficity spojené s dyslexií. Zároveň uvádí dopady dyslexie na studium angličtiny a zásady pro výuku cizího jazyka u žáků s dyslexií. Tato teoretická zjištění jsou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. František Tůma

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pozdníčková, Andrea. Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií.. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická