Corporate Identity strednej firmy s praktickou aplikáciou pre architektonickú spoločnosť – Daniel Seman
Daniel Seman
Bakalářská práce
Corporate Identity strednej firmy s praktickou aplikáciou pre architektonickú spoločnosť
Corporate identity střední firmy s praktickou aplikací pro architektonickou společnost
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou a jejími vizuálními složkami z pohledu komunikace firmy. Cílem práce je vytvoření nového jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio INAR. Teoretická část je zaměřená na firemní identitu a její vztah k firemní image. Jejím obsahem je také rozbor jednotlivých částí firemní identity, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerning a qustion of corporate identity and its components from the comunications' point of view. The aim of the thesis is creating new uniform visual style guideline for architecture studio INAR. The main concern of theoretical part is corporate identity ans its relation to corporate image. It also concerns analysis of individual components of corporate identity. These components …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá firemnou identitou a jej vizuálnymi zložkami z pohľadu komunikácie firmy. Cieľom práce je vytvorenie nového jednotného vizuálneho štýlu pre architektonické štúdio INAR. Teoretická časť je zamerená na firemnú identitu a jej vzťah k firemnému imidžu. Jej obsahom je tiež rozbor jednotlivých častí firemnej identity, ktorými sú firemná kultúra, firemná komunikácia, firemný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Zbyněk Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka