Bc. Evelyna Pachovská

Diplomová práce

Marketing a informační technologie

Marketing and information technology
Anotace:
Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to apply internet marketing to the web project of the company. The first part explains the basic concepts of internet marketing and associated marketing tools. The second part of the thesis represents the web site of the company, it's internet marketing so far and SWOT analysis which also suggests a new way of internet promotion. This promotion is then applied to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pachovská, Evelyna. Marketing a informační technologie. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní