Event jako nástroj integrované marketingové komunikace – Bc. Veronika Kadeřábková
Bc. Veronika Kadeřábková
Bachelor's thesis
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Event as a tool of integrated marketing communication
Anotácia:
Bakalářská práce na téma "Event jako nástroj integrované marketingové komunikace" se zaměřuje na efektivní využití eventu v marketingové komunikaci firmy a poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy jako marketingová komunikace, marketingová strategie, marketingové prostředí a konečně event marketing, který v praktické části blíže zkoumám na …viacAbstract:
The Bachelor Thesis concerning topic “Event as a tool of integrated marketing communication” is focused on effective use of events in the marketing communication of a company. It is showing us, how to effectively communicate with the consumers. In the theoretical part, there are explained concepts like marketing communication, marketing strategy, marketing environment and finally event marketing, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ew582/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva