A Marketing Communications Mix for a Translation Company – Barbora Habrúnová
Barbora Habrúnová
Bachelor's thesis
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Abstract:
This bachelor's thesis is divided into two consecutive and interconnected parts. Basic con-cepts such as marketing, marketing mix, communication mix or the essence and meaning of various marketing analyses important to the operation of business are explained in the first, theoretical part, there are explained by the help of technical resources. This theoretical knowledge is presented in the form of …moreAbstract:
Táto bakalárska práca je rozdelená na dve súvislé a prepojené časti. V prvej, teoretickej časti, sú pomocou odborných zdrojov vysvetlené základné pojmy ako marketing, market-ingový mix, komunikačný mix, či podstata a význam rôznych marketingových analýz dôležitých pre chod podniku. V druhej, analytickej časti sú do praxe uvedené teoretické znalosti z prvej časti a to formou ako marketingového, tak …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Habrúnová, Barbora. A Marketing Communications Mix for a Translation Company. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Benchmarking vybrané společnosti
Michaela Kučerová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ