Vojtěch Kubricht

Diplomová práce

Uvedení nové čokoládové tyčinky na český trh a její marketingová podpora

Launch of a new chocolate bar on the Czech market and its marketing support
Anotace:
AbstraktTrh s cukrovinkami je Česku velmi konkurenční kategorií, kde se jednotlivý hráči přetahují o tržní podíl, uvádějí nové produkty a snaží se zaujmout spotřebitele. Vzhledem k omezené prodejní ploše a rostoucí rezistenci spotřebitelů vůči konvenčním reklamním sdělením je třeba hledat nové, neobvyklé cesty, jak spotřebitele zaujmout a prodat svůj produkt. Inovace, rychlost a kvalita se stávají …více
Abstract:
AbstractConfectionery market is highly competitive environment in the Czech Republic. Main competitors are trying to gain higher market share and attract new consumers. Due to limited space in shopping areas and increasing consumer resistance to adds marketers need to search for unusual ways how to attract consumers and sell their products. Innovation, quality and speed are norm which can’t longer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79018