Role regionálního produktu v regionálním rozvoji – Jana Preislerová
Jana Preislerová
Bachelor's thesis
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Role of regional product in regional development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem regionů a otázkou, jakým způsobem rozvoj ovlivňují regionální produkty, konkrétně produkty sklářské. Cílem práce je shrnutí informací o systému regionálního značení produktů v České republice, zjištění obecného vnímání tohoto trendu širokou veřejností a nalezení možností využití těchto místních produktů pro rozvoj turistického ruchu ve vybraných regionech. Teoretickou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of regional development and the extent to which such a development is influenced by local products, more specifically the local glass industry. The student´s aim is to summarize the current system of regional products branding in the Czech Republic, surveying as how such a local product branding and marketing is viewed by the general public and suggesting what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PREISLEROVÁ, Jana. \textit{Role regionálního produktu v~regionálním rozvoji}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wxzz9w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Product placement na internetu
Tomáš Nemec -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights