Live action role playing jako nástroj popularizace vědy a validace znalostí – Jakub DOLEČEK
Jakub DOLEČEK
Diplomová práce
Live action role playing jako nástroj popularizace vědy a validace znalostí
Live action role playing as tool of popularization of science and validation of knowledge
Anotace:
Larp neboli live action role playing je formou hry v rolích připodobnitelnou k improvizovanému divadlu bez diváků. V České republice jsou larpy vnímány především jako volnočasová aktivita. Autor představuje edukační larpy, které svým záměrem přesahují relaxační účel hry. Koncepce těchto her je podložena empirickými poznatky i českými a zahraničními výzkumy. Autor prezentuje potenciál edukačních larpů …víceAbstract:
Larp or live action role playing is form of role playing game similar to improvised theatre without any audience. Larps are perceived mainly as free time activity in Czech Republic. Author presents educational larps, which in their intention reach beyond games´ leisure goal. Conception of those games is backed by empirical knowledge and Czech and foreign researches. Author presents potential of educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2014
Zveřejnit od: 18. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEČEK, Jakub. Live action role playing jako nástroj popularizace vědy a validace znalostí. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 8. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Live action role-playing (LARP) as a teaching tool
Lenka Schormová -
LARP „Live Action Role Playing“ a jeho přínos pro hráče
Zora Moudrá -
Live action role playing jako prostředek osobnostního rozvoje
Josef KUNDRÁT -
Konstitutivní momenty larpů (Live action role-playing games) na základě divadelní teorie a teorie hry
Lukáš Brychta -
LARP (Life Action Role Playing) v životě adolescentních dívek
Alena Měkotová -
Interaktivní příběh jako edukační nástroj k popularizaci humanitních věd u středoškolských studentů
Lucie Neubauerová -
Komorní LARP jako nástroj vzdělávání v oblasti antické mytologie
Iva Černá -
Larp jako specifická metoda výchovné dramatiky ve vzdělávání adolescentů
Kristýna Fousková
Název
Vložil
Vloženo
Práva