Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky – Ing. Dominika Spáčilová
Ing. Dominika Spáčilová
Master's thesis
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
Facebook as a Marketing Tool in Brand Communication
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje sociální síti Facebook jako jednomu z marketingových nástrojů v komunikaci značky. Konkrétně je práce zaměřena na navržení komunikační strategie na této sociální síti. Hlavním cílem práce je návrh a zpracování jednoletého komunikačního plánu pro komunikaci značky Salka Design na Facebooku se záměrem přivést nové fanoušky profilu a potenciální zákazníky.Abstract:
This master thesis deals with Facebook social network as a marketing tool in marketing communication of brand. The thesis is mainly focused on designing communication strategy within this social network. The main goal of this thesis is to create one year communication plan on Facebook for Salka Design brand with the intention of bringing in new fans of the Facebook profile and potential customers.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Spáčilová, Dominika. Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Inovatívny business development hudobného umelca ako značky
Linda Mangunda -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Optimalizace vzdělávací webové stránky s využitím Google Analytics
Lukáš BUTTA -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková